Ja, du har altid fri levering hos os når du er medlem. Du vælger selv om pakken skal leveres direkte til din dør, eller en pakkeshop. Vi sender alle vores pakker med DAO & GLS. Hvis du vælger at handle uden at være medlem er vores fragtpris 59 kr.
Hvordan kan priserne på Pangos være så billige?
Dette kan lade sig gøre fordi, at vi har samarbejde med nogle af EU’s største leverandører og at vi køber stort ind og dermed opnår en bedre enhedspris. Samtidig er Pangos jo en fordelsklub, så vi gør alt hvad vi kan for at presse prisen helt i bund, vi lever af medlemskabet og ikke af en avance på varen.
Hvornår kommer udsolgte varer på lager igen?
Det er meget forskelligt. Nogle gange kan der gå et par dage, andre gange uger og indimellem også måneder. Dette er fordi, at vi kun køber varer hjem når vi får dem til den absolut bedste pris til vores medlemmer, så vores medlemmer også kan se ideen ved at være medlem hos Pangos.
Hvordan returnerer jeg et produkt?
Ønsker du at returnerer en eller flere ting fra din ordre skal dette gøres indenfor 14 dage efter modtagelse. Du skal informerer os om modtagelsen via. kontaktformularen på denne side.
Du returnerer din varer til:
Rebill Group LTD
CO-nummer: 13917684
65 London Wall
London, England, EC2M 5TU
(OBS: Dette er en samarbejds partner som blot modtager returpakker for os, der kan hverken afleveres pakker fysisk eller afhentes ordre på overstående adresse.)
Du skal vedlægge dit navn, mail og ordrenummer på en seddel i pakken.
Varen skal være i ubrugt emballage og returneres i samme stand som ved modtagelsen. Vi skal uden problemer kunne sælge varen som ny.
Vi kan ikke refundere det fulde beløb hvis varen ikke i samme stand som ved modtagelse, hvilket betyder at du kun vil få en del eller intet af købsbeløbet tilbage.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen bliver pakket forsvarligt ind. Du bærer selv risikoen og ansvaret for pakken og indholdet indtil vi modtager den. Du bedes derfor gemme kvittering for afsendelse samt track and trace nummeret.
Er det muligt at afhente varen på jeres adresse?
Nej. Vi er et engelsk firma og har samarbejde med forskellige steder i hele EU ift. lager. Dvs. at vi er ikke tilstede nogle steder, hvor vores varer bliver afsendt fra. Du kan kun bestille online.
Hvordan fungerer Pangos Medlemskabet?
Pangos er en fordelsklub som fungerer ved, at vores medlemmer får adgang til flere tusinde produkter til indkøbspris når man er medlem. Ved at vælge “medlemspris” ved din første ordre, oprettes der automatisk et medlemskab hvori der er en 7 dages prøveperiode. Herefter fornyes dit medlemskab til 139 DKK om måneden. Ønsker du at afmelde dit medlemskab kan du nemt gøre det ved at logge ind på din profil oppe i højre hjørne. Hvis du ikke har din adgangskode så tryk på “glemt kodeord”, derefter modtager du en mail med nye login oplysninger.
Når varen bliver afsendt modtager du automatisk en mail eller sms fra DAO eller GLS. Der har du også dit trackingnummer som du kan indtaste på DAO eller GLS hjemmeside og se hvor langt din pakke er.
Hvordan logger jeg ind på Pangos?
Det gør du ved at logge ind på din profil oppe i højre hjørne. Hvis du ikke har din adgangskode så tryk på “glemt kodeord”, derefter modtager du en mail med nye login oplysninger. Når du er logget ind kan du nemt se alle de betalinger samt afmelde eller tilmelde dit medlemskab.
Jeg har et andet spørgsmål.
Du er altid velkommen til at kontakte os via mail eller vores kontakt formular her på siden. Vi sidder klar til at hjælpe dig hver eneste dag og bestræber os på at svarer alle henvendelser indenfor 24 timer.
Vi anbefaler at du skriver en mail da det er meget sjældent vi kan hjælpe via telefon. Hvis du ønsker at ringe kan du gøre dette på +45 7136 4002 fra 13-14 alle hverdage, i weekend er der lukket.