Fremragende, 5/5 stjerner
2 - 4 hverdages levering

Abonnementsbetingelser

Generelle oplysninger
REBILL GROUP LTD
CO-nummer. 13917684
65 London Wall
London, England, EC2M 5TU
[email protected]
7136 4002


Pangos er en fordelsklub
Når du handler på Pangos første gang, bliver du automatisk medlem, de første 7 dage er gratis og herefter koster det 139,- pr. mdr. Du kan til enhver tid afmelde dig til udgangen af en medlemsperiode.

Betaling
Vi accepterer følgende kort: Visa, Mastercard.
Vi tager ikke kortgebyrer.

Levering
Fragten på Pangos er gratis for vores medlemmer og din pakke / pakker vil blive leveret med PostNord Der er mulighed for at levere direkte til hjemmet eller til en selvvalgt pakkeboks.

Bindingsperiode
De første 7 dage er gratis og herefter er prisen 139,- pr måned. Opsiges dette inden for de første 7 dage hæver vi ikke for dit medlemskab. Herefter kan medlemskabet til hver en tid opsiges til udløb af en abonnementsperiode

Opsigelse
Medlemskabet fortsætter indtil det opsiges. Dit medlemskab kan opsiges efter 72 timer, opsiges medlemskabet midt i en periode, stopper det først ved udløb af dette – herefter vil du ikke blive opkrævet yderligere.
Dit medlemskab kan opsiges under ”Mit abonnement” hvis du logger ind – eller på [email protected] , oplys her dit ordre nr og din email.

Særlige vilkår
Prisjustering:
Vi forbeholder sig ret til årligt at regulere prisen for abonnementet i henhold til forbrugerprisindekset, uden forudgående varsling.

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 7 dages fortrydelsesret på medlemskabet, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 7 dage efter den dag, vi har lavet aftalen.
Fristen indebærer, at du har 7 dage fra aftaledagen til at give os besked om, at du vil fortryde. Du kan sende en mail til [email protected] eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i betingelserne.

Tilbagebetaling
Hvis du fortryder dit abonnement rettidigt, refunderer vi det indbetalte beløb til dig uden unødig forsinkelse og senest 7 dage fra den dag, hvor vi har modtaget besked om at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Hvis der er noget galt med abonnementet
Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet kan du kontakte os på [email protected]
Købelovens mangelsregler gælder ikke for abonnementer.
Om du har 2 års reklamationsret efter reglerne i købeloven afhænger derfor af, hvad der skal leveres i henhold til abonnementsaftalen:

Levering af varer
Ved levering af varer har du reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Træk på dit kort
Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort. Du kan også gøre indsigelse vedrørende ”uautoriserede debiteringer” over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med kortudbyderen.

Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Rebill Group LTD og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på https://Pangos.dk er Rebill Group LTD. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: [email protected]

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte [email protected]. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:
Rebill Group LTD
65 London Wall
London, England, EC2M 5TU
E-mail: [email protected]

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/ydelser:

Ordrenummer:
Bestilt den:
Modtaget den:
Forbrugerens navn:
Forbrugerens adresse:
Forbrugerens underskrift:
Dato:

Abonnementsbetingelserne er senest opdateret d. 06.05.2022
Rebill Group LTD - 65 London Wall, London, England, EC2M 5TU - CO-nummer: 13917684